Брендована продукція

    Грамотно побудована рекламна компанія здатна суттєво підняти впізнаваність бренду, що є однією з важливих складових успіху компанії. Одним із найпростіших та найдієвіших варіантів ознайомлення цільової аудиторії з товарним знаком є ​​використання рекламної продукції з логотипом. Така продукція використовується у будь-яких рекламних заходах щодо просування бренду від дегустацій до промо-акцій у місцях продажу, галузевих виставках та ін.

     Носій бренду, тобто рекламна продукція з логотипом, має бути якісною, оскільки вона втілює цінності бренду. Якщо товари або послуги знаходяться в середньо ціновій категорії, категорії преміум або люкс, то дешева продукція з нанесенням логотипу не тільки не допоможе в просуванні бренду - торговій марці завдасть шкоди. Насправді це означає, що з цільової аудиторії з'являється недовіра до бренду, отже, попит на товари впаде.

Де замовити рекламну продукцію із логотипом?

        Щоб брендована рекламна продукція виглядала гідно і своїм зовнішнім виглядом допомагала здійснювати цілі рекламної кампанії, необхідно зробити замовлення в сучасній поліграфії.

        Приватна поліграфічна компанія повного циклу "Гіфт-К" пропонує своїм клієнтам широкий перелік брендованої продукції на замовлення. У нашому асортименті є такі носії для вашої реклами:

  • пакети;
  • коробки;
  • папки;
  • блокноти;
  • календарі та інше.

        З особливою увагою ми належимо до виробництва картонних упаковок для харчової продукції (пакети та коробки для фастфуду). Для них ми використовуємо високоякісні екологічно чисті матеріали, які не зіпсують смаку улюбленої страви.

        При грамотній організації будь-якої рекламної акції, витрачені на рекламну продукцію кошти, неминуче повертаються з допомогою збільшення обсягів продажу секторі В2С чи укладання нової угоди у промисловому секторі ринку. У будь-якому разі такий маркетинговий інструмент як поліграфія не використовувати нерозумно. Брендування – це дієвий та доступний спосіб зробити потенційного споживача чи замовника якщо нелояльним до бренду, то хоча збільшити впізнаваність торгової марки, що завжди є однією з цілей будь-якої маркетингової акції. Витрати рекламну брендовану продукцію ставляться рахунок вартості цільового контакту. Чим вище ціновий рівень товарів і послуг, що реалізуються компанією, тим більше грошей доведеться витратити на підготовку до зустрічі з потенційним клієнтом.